Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rosanne Visser - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Rosanne Visser - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

31 Oktober 2012 | Nederland, Haarlem

Hoi allemaal!

Welkom op mijn waarbenjij.nu! De komende 3 maanden kun je hier lezen hoe het met mij gaat in Nieuw Zeeland :-) Althans..ik ga het proberen.. ;-)
De eerste maand reis ik samen met Arthur (een vriend) door Nieuw-Zeeland. Met de auto gaan wij in sneltempo het Noord- en Zuideiland bekijken. De andere 2 maanden ga ik het iets rustiger aan doen en de plekken bezoeken waar wij met de auto niet aan toe zijn gekomen.
Ik ben erg benieuwd wat mij allemaal te wachten staat. Ik laat het allemaal maar op mij afkomen en zie wel wat het avontuur mij brengt...

Na maanden wachten is het dan eindelijk zover. Morgen om 14.00 uur beginnen wij aan onze 36 uur durende reis naar Auckland… Ik ben er in ieder geval klaar voor :-)
Alles is gekocht, verzameld en geregeld. Maar m’n tas inpakken was nog het meeste puzzelwerk! :s
De mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik op vakantie meestal de grootste en zwaarste tas mee heb. Maar aangezien ik het nu zelf op mijn rug mee moet sjouwen, leek mij dat niet erg handig :p Zoals het er nu naar uitziet weegt m’n tas rond de 14kg. Dus dat valt voor mijn doen best mee! ;)
Ook heb ik van de meeste mensen al afscheid genomen! Behalve Joram en Fred, komen ook 3 vriendinnen mij op Schiphol uitzwaaien. Zolang ik het voor mijzelf blijf zien als een lange vakantie zal ik denk ik geen traantjes wegpinken. Maar je weet maar nooit..

Als je mij de komende maanden wilt volgen kun je onder het ''blijf op de hoogte'' kopje (aan de linkerkant onder profiel), je e-mailadres invullen. Je krijgt dan een mailtje zodra ik een nieuw verhaal heb geplaatst. Je kan natuurlijk ook facebook in de gaten houden, want daar zal ook regelmatig een link naar de reisverslagen en wat foto's worden gepost!

Ik ga beginnen aan mijn avontuur en ik zie jullie over een paar maanden weer!

Liefs,
Rosanne

  • 31 Oktober 2012 - 18:08

    Inge:

    Nou Roos ik ga je verhalen zeker volgen!:) Tot morgen!
    xx

  • 31 Oktober 2012 - 18:13

    Petra:

    Lieve Roos,

    Ik wil je allereerst een hele fijne vliegreis toewensen, ook zonder al te veel oorpijn.

    Je gaat een hele mooie en speciale ervaring tegemoet, waarbij ik hoop dat je alles kunt doen en zien waar je daarvoor naar toe gaat. Ik heb me gelijk aangemeld voor je updates want ik ben natuurlijk erg benieuwd wat je/jullie daar meemaken!!

    Haha, erg opvallend om te lezen dat je tas zo'n 14 kilo weegt en al helemaal is ingepakt. Dat is vast een goed voorteken ;)

    Geniet ervan!!

    xxxx Petra

  • 31 Oktober 2012 - 19:59

    Hans Visser:


    Beste Rosanne,

    Wat een fantastisch leuk idee om ons zo op de hoogte te houden van je ervaringen. Ik zal met interesse je verslag volgen. Vind het best spannend. Hoop dat je een goede en fijne reis hebt, waar je met plezier je hele leven op terug kunt zien. Dit is voor jou een buitenkansje. Alle Goeds! hans.

  • 31 Oktober 2012 - 20:17

    Paola:

    Hey,

    Ik hoop dat je een super tijd hebt daar in Nieuw Zeeland en ook ik ga je verhalen zeker volgen!

    Tot morgen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Nieuw Zeeland

3 maanden lang rondreizen door Nieuw-Zeeland!

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

Week 5 en 6

07 December 2012

Week 4

07 December 2012

Week 3

20 November 2012

Week 2

10 November 2012

Week 1
Rosanne

Actief sinds 09 Sept. 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 4207

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 31 Januari 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: